perjantai 24. toukokuuta 2013

Viikonlopun ratoksi...


Mikäli korealainen haluaa hämmentää suomalaisen, voi sanoa esimerkiksi, että "sinulla on aivan uskomattoman pieni naama". Tässä vaiheessa suomalainen jää miettimään, että olikohan tämä sittenkään kohteliaisuus...? Ja jos suomalainen haluaa aiheuttaa hämmennystä korealaisessa, voi tilata baarissa vaikkapa Oettingerin Hefeweizen -vehnäoluen, sana kun sisältää kaikki ne korean kielestä puuttuvat kirjaimet kuten F:n, W:n ja Z:n. Siinäpähän sitten baarimikko kakistelee juomia pöytään tuodessaan :)

(En muuten suosittele vehnäoluen tai oikeastaan minkään muunkaan oluen ystävälle. Ei ollut yhtään hyvää.)

4 kommenttia:

  1. Hehheheee pieni naama !? Se on varmaan kohteliaisuus siella, ehka? Niin mua arsytti aina kun Thaimaassa puristeltiin kasivarsista etta ihanaa kun olet niin lihaisa, hmmm, se ei ainakaan tuntunut kohteliaisuudelta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä se kai oli. Se oli kuulemma "unbelievable" ja "amazing". Mä tiedän kyllä, että oon aika pienipäinen, mutta että pieninaamainenkin...?
      Hahah toi lihaisa taitaa olla sellanen sana, mitä tuolla suunnalla hyvässä tarkoituksessa käytetään, mutta tuskin kukaan suomalaisnainen haluaa olla "lihaisa". Lihaksikas ehkä, joo, mutta ei lihaisa :D

      Poista
  2. Hahaa voi ihanaa! Pieninaamainen ja lihaisa.. Ei ehkä mee samaan kategoriaan, mutta veti vähän hiljaiseksi kuin miehen 8-v pikkuveli tokaisi mulle kesällä altaalla että "Emmi sun pylly JIGGLES!" (Amerikassa asuva suomalaisvanhempien poika siis kyseessä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, mutta toi jiggle on kuitenkin (mun korvaan) lähtökohtaisesti ehkä positiivinen juttu? Mulle toi pieninaamaisuus on vähän siinä ja tässä, koska mulla on pituuteeni ja kokooni nähden todella pieni pää, mielestäni jopa ihan minipää, joten en välttämättä ollut kovin ihastuksissani tuosta pieninaamaisuudesta. Mutta nyttemmin olen kyllä siihenkin jo tottunut... :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...